Beliggenhet

Skolen ligger på Borgenhaugen i Sarpsborg kommune, plassert mellom Skjeberg bibliotek og Skjeberghallen. Med gang og sykkelvei helt fram, nær busstopp og ca 20 minutter med bil fra Fredrikstad, Halden og Rakkestad er vi lett tilgjengelig.

Skolen har et  eget uteareal med stor delvis naturtomt der vi blant annet har ute matematikk og  spiseplasser  I tillegg ligger det godt til rette for lek og aktivitet. Samtidig har vi tilgang på store grøntarealer og bruk av idrettshallen ved siden av.

Bygget er oppusset med blant annet nytt ventilasjonsanlegg og lyse trivelige klasserom.

Søknadsfrister

Søknadsfristen er 15 februar for skoleåret 2021-2022.  Løpende inntak etter søknadsfristen ved ledig kapasitet.

Gå til søknadsskjema

Elevbetaling

Ett barn: kr 1.125,- /mnd
Rabatt for søsken.
Det er mulig å søke om støtte til skolepengene.

Skyss

Buss til og fra skolen er kostnadsfritt innenfor kommunen. Ta kontakt med skolen.

Skolemat

Barna må ta med skolemat selv. Skolemelk kan bestilles her: https://www.skolelyst.no/

Støtt oss

Du kan støtte skolen økonomisk ved å gi til konto nummer 1020.29.41716.

Om du har flere spørsmål kan du kontakte oss på post@okskole.net

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Your email address will not be published.